WEKO3
アイテム
Preface to Volume 3: The Potential of One Tablet Per Student for Supporting Individualized Learning and Collaborative Learning
http://hdl.handle.net/10228/0002000578
http://hdl.handle.net/10228/0002000578b410397b-dfd1-448c-9141-9f481a89ef88
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 学術雑誌論文 = Journal Article(1) | |||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2024-05-02 | |||||||||||||
資源タイプ | ||||||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||||||
資源タイプ | journal article | |||||||||||||
タイトル | ||||||||||||||
タイトル | Preface to Volume 3: The Potential of One Tablet Per Student for Supporting Individualized Learning and Collaborative Learning | |||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||
言語 | ||||||||||||||
言語 | eng | |||||||||||||
著者 |
Ogata, Hiroaki
× Ogata, Hiroaki
× 國近, 秀信
WEKO
20282
|
|||||||||||||
書誌情報 |
en : Information and Technology in Education and Learning 巻 3, 号 1, p. Ed-p001, 発行日 2023 |
|||||||||||||
出版社 | ||||||||||||||
出版者 | 教育システム情報学会 日本教育工学会 | |||||||||||||
言語 | ja | |||||||||||||
DOI | ||||||||||||||
関連タイプ | isIdenticalTo | |||||||||||||
識別子タイプ | DOI | |||||||||||||
関連識別子 | https://doi.org/10.12937/itel.3.1.Ed.p001 | |||||||||||||
ISSN | ||||||||||||||
収録物識別子タイプ | EISSN | |||||||||||||
収録物識別子 | 2436-1712 | |||||||||||||
著作権関連情報 | ||||||||||||||
権利情報Resource | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | |||||||||||||
権利情報 | Copyright (c) Japan Society for Educational Technology & Japanese Society for Information and Systems in Education 2023. This is an open access article published under a Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0) license. | |||||||||||||
出版タイプ | ||||||||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||||||||||
査読の有無 | ||||||||||||||
値 | yes | |||||||||||||
研究者情報 | ||||||||||||||
https://hyokadb02.jimu.kyutech.ac.jp/html/306_ja.html | ||||||||||||||
論文ID(連携) | ||||||||||||||
10430062 | ||||||||||||||
連携ID | ||||||||||||||
12139 |