ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 学術雑誌論文
  2. 3 社会科学

Banksy’s Street Art in the EFL Classroom

http://hdl.handle.net/10228/0002001714
http://hdl.handle.net/10228/0002001714
d130858f-ee62-41c1-a7eb-d33b8c16f833
名前 / ファイル ライセンス アクション
10451726.pdf 10451726.pdf (964.0 KB)
Item type 共通アイテムタイプ(1)
公開日 2025-06-04
タイトル
タイトル Banksy’s Street Art in the EFL Classroom
言語 en
著者 タイリ, ウイリアム

× タイリ, ウイリアム

WEKO 35566
九工大研究者情報 100001893

ja タイリ, ウイリアム

en Tiley, William

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 The creation of art experiences in the classroom can be challenging and has led to a range of strategies, including Housen & Yenawine’s Visual Thinking Strategies (2013) and Giardina’s Pyramid of Inquiry (2018). These methods are effective approaches, yet there is another part to the challenge of creating an art-rich environment: the selection of artwork. Finding suitable yet accessible artworks can be a problem for language teachers with an interest in art – myself included – but one work has repeatedly shown its value as a first foray into art discussion with Japanese university students: Mobile Lovers by the infamous street artist Banksy
言語 en
書誌情報 en : ART Gallery

巻 1, p. 15-18, 発行日 2024
出版社
出版者 The Japan Association for Language Teaching
言語 en
言語
言語 eng
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ journal article
出版タイプ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
ISSN
収録物識別子タイプ EISSN
収録物識別子 2759-2502
査読の有無
値 no
研究者情報
URL https://hyokadb02.jimu.kyutech.ac.jp/html/100001893_ja.html
論文ID(連携)
値 10451726
連携ID
値 14503
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2025-06-04 12:00:28.257790
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3