WEKO3
アイテム
Parallel Execution Method Using Multiple High-level Synthesized Hardware for Compositing Sprite and Background
http://hdl.handle.net/10228/0002001833
http://hdl.handle.net/10228/00020018339292f93b-a474-450e-a5b3-2b77b61113f3
| 名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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| Item type | 共通アイテムタイプ(1) | |||||||||||
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| 公開日 | 2025-08-04 | |||||||||||
| タイトル | ||||||||||||
| タイトル | Parallel Execution Method Using Multiple High-level Synthesized Hardware for Compositing Sprite and Background | |||||||||||
| 言語 | en | |||||||||||
| その他のタイトル | ||||||||||||
| その他のタイトル | Parallel execution method using multiple high-level synthesized hardware for compositing sprite and background | |||||||||||
| 言語 | en | |||||||||||
| 著者 |
Otani, Yuka
× Otani, Yuka
× 山脇, 彰
WEKO
3658
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| 著作権関連情報 | ||||||||||||
| 言語 | en | |||||||||||
| 権利情報Resource | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/ | |||||||||||
| 権利情報 | Copyright (c) 2025 The Institute of Industrial Applications Engineers, Japan. Creative Commons Attribution 3.0 License | |||||||||||
| 抄録 | ||||||||||||
| 内容記述タイプ | Abstract | |||||||||||
| 内容記述 | We have developed hardware compositing multiple sprites and background in games using high-level synthesis. To improve performance more, parallel execution using multiple hardware is considerable. However, contention to the display frame in shared memory may badly affect the performance. This paper proposes parallel execution methods considering contention to shared memory. | |||||||||||
| 言語 | en | |||||||||||
| 備考 | ||||||||||||
| 内容記述タイプ | Other | |||||||||||
| 内容記述 | The 13th IIAE International Conference on Industrial Application Engineering 2025 (ICIAE2025), March 26-30, 2025, Kitakyushu International Conference Center | |||||||||||
| 言語 | en | |||||||||||
| 書誌情報 |
en : International Conference on Industrial Application Engineering p. 353-359, 発行日 2025-03 |
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| 出版社 | ||||||||||||
| 出版者 | 産業応用工学会 | |||||||||||
| 言語 | ja | |||||||||||
| キーワード | ||||||||||||
| 言語 | en | |||||||||||
| 主題Scheme | Other | |||||||||||
| 主題 | High-Level Synthesis | |||||||||||
| キーワード | ||||||||||||
| 言語 | en | |||||||||||
| 主題Scheme | Other | |||||||||||
| 主題 | FPGA | |||||||||||
| キーワード | ||||||||||||
| 言語 | en | |||||||||||
| 主題Scheme | Other | |||||||||||
| 主題 | Game library | |||||||||||
| キーワード | ||||||||||||
| 言語 | en | |||||||||||
| 主題Scheme | Other | |||||||||||
| 主題 | Sprite Drawing | |||||||||||
| キーワード | ||||||||||||
| 言語 | en | |||||||||||
| 主題Scheme | Other | |||||||||||
| 主題 | Parallel execution | |||||||||||
| 言語 | ||||||||||||
| 言語 | eng | |||||||||||
| 資源タイプ | ||||||||||||
| 資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_5794 | |||||||||||
| 資源タイプ | conference paper | |||||||||||
| 出版タイプ | ||||||||||||
| 出版タイプ | VoR | |||||||||||
| 出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||||||||
| DOI | ||||||||||||
| 識別子タイプ | DOI | |||||||||||
| 関連識別子 | https://doi.org/10.12792/iciae2025.057 | |||||||||||
| 会議記述 | ||||||||||||
| 会議名 | The 13th IIAE International Conference on Industrial Application Engineering 2025 (ICIAE2025) | |||||||||||
| 言語 | en | |||||||||||
| 回次 | 13 | |||||||||||
| 開始年 | 2025 | |||||||||||
| 開始月 | 03 | |||||||||||
| 開始日 | 26 | |||||||||||
| 終了年 | 2025 | |||||||||||
| 終了月 | 03 | |||||||||||
| 終了日 | 30 | |||||||||||
| 開催会場 | Kitakyushu International Conference Center | |||||||||||
| 言語 | en | |||||||||||
| 開催国 | JPN | |||||||||||
| 研究者情報 | ||||||||||||
| URL | https://hyokadb02.jimu.kyutech.ac.jp/html/87_ja.html | |||||||||||
| 論文ID(連携) | ||||||||||||
| 値 | 10462301 | |||||||||||
| 連携ID | ||||||||||||
| 値 | 14818 | |||||||||||